Termék reklamációja és visszaküldése

A termék reklamációjának vagy visszaküldésének ajánlott menete:

  1. Vegye fel velünk a kapcsolatot az info@aerium.hu e-mail címen keresztül. Az e-mailben írja meg a szükséges adatokat:
    • a nevét
    • a címet, ahol a terméket átvehetjük
    • a telefonszámát
    • a bankszámlaszámát
    • a megrendelés számát
    • a megrendelés dátumát
    • a termék visszaküldésének okát
    • a termék nevét
    • a termék állapotát
  2. Kérvényének fogadását követően azt visszaigazoljuk.
  3. A terméke(ke)t küldje az Expandeco - aerium.hu, 9225 Dunakiliti, Vízpart utca 32. +3619989284.A terméke(ke)t becsomagolva adja fel. Amennyiben visszaküldi a terméke(ke)t, azt az eredeti csomagolásban tegye.
  4. A termék visszaküldése esetén a vételárat 14 napon belül átutaljuk a bankszámlájára. Reklamáció esetén a panaszkezelés szabványos ideje 30 nap.
  5. A panaszkezelés állapotáról e-mailben vagy telefonon tájékoztatjuk.
Heureka
Hogyan értékelték a vásárlók az Aerium.hu-t
Összesen 79 értékelés az Árukereső.hu-n
Összesítve

2019.06.23
Hiteles vásárló
100 %

Ezt a boltot a többi felhasználó pozitív értékelései alapján választottam és egyáltalán nem bántam meg. Az idegesítő "űrlényes" webáruházzal ellentétben, ahol mindent árulnak a pelenkáktól kezdve az elektromos autókig és nincs idejük ellenőrizni, hogy a termékleírások megfelelnek-e a valóságnak vagy szakszerűen segíteni a választásban, ez a webáruház egy szűk kínálatra specializálódik, amelyhez tényleg ért és tud válaszolni a vásárlók által feltett kérdésekre, a vásárlónak pedig olyan érzése van, hogy a befektetését nem egy sarki fűszeres tanácsai alapján tette :)