green status Aktuális szállítási idő
GLS
2 nap
DPD
2 nap
Packeta
2 nap

INGYENES gondtalan szerviz

Számos neves márka hivatalos márkakereskedőjeként a kiválasztott termékekhez prémium szolgáltatást nyújtunk, INGYENES és gondtalan szerviz formájában. A szolgáltatás célja, hogy minimalizáljuk a vásárló fáradozásait és gondjait, ha a megvásárolt termékkel kapcsolatban garanciális probléma merülne fel - egyszerűen és röviden: mi mindenről gondoskodunk Ön helyett!

Hogyan működik ez a szolgáltatás?

1. MELY TERMÉKEK ÉRINTETTEK?

 

Ha Ön olyan terméket vásárol, amelyre ez a szolgáltatás vonatkozik, szükség esetén mi intézzük az esetleges kellemetlen kárigénykezeléseket az Ön helyett. A kiválasztott termékeket, amelyekre ez a kedvezmény vonatkozik, könnyen azonosíthatja a termékleírás elején elhelyezett INGYENES gondtalan szerviz banner alapján.

 

2. MIK A FELTÉTELEK?

 

Miután leszállítottuk Önnek a terméket, meg kell őriznie az eredeti csomagolást a garanciaidő alatt, beleértve az összes kartondarabot, polisztirolt stb., hogy a jövőben igénybe vehesse ezt a szolgáltatást. Ennek oka, hogy a teljes eredeti csomagolás biztosítja az áru biztonságos visszaszállítását a hivatalos szervizközpontba, ha erre szükség van.

Servis ZDARMA bez starosti - puvodni baleni

 

3. HOGYAN LEHET IGÉNYBE VENNI?

 

Annak ellenére, hogy igyekszünk kizárólag minőségi termékeket kínálni bevált gyártóktól, időnként előfordulhat olyan váratlan probléma, amely miatt az terméket egy hivatalos szervizközpontba kell vinni. Mi erre is gondoltunk. Ha a garanciaidő alatt gyártási vagy tervezési hiba merül fel, kérjük, először töltse ki a garanciális reklamációs űrlapunkat, és mi felvesszük Önnel a kapcsolatot a további teendőkkel kapcsolatban.

 

4. HOGYAN KELL BECSOMAGOLNI A TERMÉKET?

 

A következő lépés a termék eredeti csomagolásba (beleértve a töltőanyagokat is) való becsomagolása, hogy a termék biztonságosan szállítható legyen. Kérjük, ügyeljen arra, hogy az áru nagyon jól be legyen csomagolva, mert így elkerülhető a szállítás közbeni sérülés veszélye. Javasoljuk, hogy használjon további megfelelő csomagolóanyagokat, például sztreccs- vagy buborékfóliát, kartont, ragasztószalagot stb.

Servis ZDARMA bez starosti - jak zabalit

 

5. KI ÉS MIKOR VESZI ÁT A SZÁLLÍTMÁNYT?

 

Ha a terméket megfelelően becsomagolta, csak várjon, hogy a futár megérkezzen és átvegye a terméket. Az átvétel általában a reklamáció bejelentésétől számított 1-2 napon belül megtörténik. A szállítmányozó cég közvetlenül önnel veszi fel a kapcsolatot a pontos átvételi dátummal kapcsolatban.

Servis ZDARMA bez starosti - vyzvednuti kuryr

 

6. MI KÖVETKEZIK EZUTÁN?

 

A szállítmányt átvevő cég a küldemény átvételét követően a terméket közvetlenül egy erre felhatalmazott szervizközpontba szállítja ellenőrzésre. Az eljárásról és a megoldásról a panaszrendszerünkön keresztül folyamatosan tájékoztatjuk önt. Így mindig tudni fogja, hogy éppen milyen fázisban van a reklamáció.

Servis ZDARMA bez starosti - servisni stredisko

 

Heureka
Hogyan értékelték a vásárlók az Aerium.hu-t
Összesen 522 értékelés az Árukeresőn