INGYENES gondtalan szerviz
Számos neves márka hivatalos márkakereskedőjeként a kiválasztott termékekhez prémium szolgáltatást nyújtunk, INGYENES és gondtalan szerviz formájában. A szolgáltatás célja, hogy minimalizáljuk a vásárló fáradozásait és gondjait, ha a megvásárolt termékkel kapcsolatban garanciális probléma merülne fel - egyszerűen és röviden: mi mindenről gondoskodunk Ön helyett!
Hogyan működik ez a szolgáltatás?
1. MELY TERMÉKEK ÉRINTETTEK?
Ha Ön olyan terméket vásárol, amelyre ez a szolgáltatás vonatkozik, szükség esetén mi intézzük az esetleges kellemetlen kárigénykezeléseket az Ön helyett. A kiválasztott termékeket, amelyekre ez a kedvezmény vonatkozik, könnyen azonosíthatja a termékleírás elején elhelyezett INGYENES gondtalan szerviz banner alapján.

2. MIK A FELTÉTELEK?
Miután leszállítottuk Önnek a terméket, meg kell őriznie az eredeti csomagolást a garanciaidő alatt, beleértve az összes kartondarabot, polisztirolt stb., hogy a jövőben igénybe vehesse ezt a szolgáltatást. Ennek oka, hogy a teljes eredeti csomagolás biztosítja az áru biztonságos visszaszállítását a hivatalos szervizközpontba, ha erre szükség van.

3. HOGYAN LEHET IGÉNYBE VENNI?
Annak ellenére, hogy igyekszünk kizárólag minőségi termékeket kínálni bevált gyártóktól, időnként előfordulhat olyan váratlan probléma, amely miatt az terméket egy hivatalos szervizközpontba kell vinni. Mi erre is gondoltunk. Ha a garanciaidő alatt gyártási vagy tervezési hiba merül fel, kérjük, először töltse ki a garanciális reklamációs űrlapunkat, és mi felvesszük Önnel a kapcsolatot a további teendőkkel kapcsolatban.

4. HOGYAN KELL BECSOMAGOLNI A TERMÉKET?
A következő lépés a termék eredeti csomagolásba (beleértve a töltőanyagokat is) való becsomagolása, hogy a termék biztonságosan szállítható legyen. Kérjük, ügyeljen arra, hogy az áru nagyon jól be legyen csomagolva, mert így elkerülhető a szállítás közbeni sérülés veszélye. Javasoljuk, hogy használjon további megfelelő csomagolóanyagokat, például sztreccs- vagy buborékfóliát, kartont, ragasztószalagot stb.

5. KI ÉS MIKOR VESZI ÁT A SZÁLLÍTMÁNYT?
Ha a terméket megfelelően becsomagolta, csak várjon, hogy a futár megérkezzen és átvegye a terméket. Az átvétel általában a reklamáció bejelentésétől számított 1-2 napon belül megtörténik. A szállítmányozó cég közvetlenül önnel veszi fel a kapcsolatot a pontos átvételi dátummal kapcsolatban.

6. MI KÖVETKEZIK EZUTÁN?
A szállítmányt átvevő cég a küldemény átvételét követően a terméket közvetlenül egy erre felhatalmazott szervizközpontba szállítja ellenőrzésre. Az eljárásról és a megoldásról a panaszrendszerünkön keresztül folyamatosan tájékoztatjuk önt. Így mindig tudni fogja, hogy éppen milyen fázisban van a reklamáció.



